Reserveren voor 2020

Geplaatst op 4 februari 2020 door Eva D'Hoe

Het jaar is alweer een maand oud en in het hotel is het lekker rustig. Maar mijn telefoon maakt overuren! De reserveringen voor 2020 komen massaal binnen, de eerste reservering voor 2021 is zelfs al gemaakt. Waarschijnlijk ligt het ook aan het Nederlandse weer. Met al die regen en wind zijn we allemaal weer toe aan een vakantie in de zon…. Januari en Februari worden de meeste vakanties geboekt en zo ook de vakanties voor onze katten.

Nieuwe reserveringen kunnen het beste gemaakt worden via onze website, ook als je kat al eens gelogeerd heeft bij ons. (Zie verder in dit nieuwsbericht bij belangrijke mededelingen.)

De website is helemaal up to date, zodat je via reserveren kunt zien wanneer we nog plaats hebben in het hotel. Onze eigen vakantie komt ook dichterbij, het Kattenhotel is dan gesloten. Tijdens onze vakantie blijven mailtjes, app en berichten via social media even liggen. Deze worden na onze vakantie op datum beantwoord. Even extra aandacht voor de volgende data:

– 06 Maart t/m 05 April 2020 is het hotel gesloten,

– 18 April t/m 05 Mei 2020 is het hotel vol, reserveren niet meer mogelijk,

– 16 Juli t/m 10 Augustus 2020 is het hotel vol, reserveren niet meer mogelijk.

Belangrijke mededelingen:

Het reserveringsformulier is in een nieuw jasje gestoken. Je kunt nu kiezen uit 2 opties, ben je een nieuwe klant of een bestaande klant.

– Komt je kat voor de eerste keer logeren, dan vragen we het volledige formulier in te vullen (nieuwe klant). Denk hierbij ook aan bijzonderheden, zoals medicatie of speciale voeding. Logeren in een zorg-suite kan dan gewenst zijn. Informatie over de kat(ten) die komen logeren, is belangrijk voor ons om ze hier een goede verzorging te kunnen bieden.

– Heeft je kat al vaker gelogeerd bij ons, kun je kiezen voor een korter reserveringsformulier (bestaande klant). De gegevens van de kat veranderen niet, maar wel de vaccinatiedatum of bijvoorbeeld de voeding van de kat. Via de kalender is dan meteen te zien of er plaats is, de gewenste periode.

– BELANGRIJK Het plaatsen van een optie blijft mogelijk, alleen is deze niet meer onbeperkt geldig. Gedurende 2 weken hou ik de plek vrij voor je kat(ten) en daarna vervalt de optie. Als je meer tijd nodig hebt kan de periode gereserveerd worden. Tot 2 maanden voor het verblijf hier kan het kosteloos gewijzigd worden. Bij de voorwaarden op onze website kun je hier meer over lezen.

We hebben bewust gekozen voor een klein hotel. Met een maximum van 25 logees is het snel vol en het klantenbestand blijft maar groeien! De laatste maanden krijg ik dan ook vaak de vraag of we niet kunnen uitbreiden. Juist het persoonlijke contact met onze logees en hun baasjes vind ik superfijn. Als we groter zouden worden, kan dat niet zo blijven, dus daar gaan we niets aan veranderen!

Graag tot de volgende vakantie bij Catz, liefs Eva!